Uitverkoop

De sieradensets gaan uit ons assortiment.
Nu met 50% korting te vinden in het menu onder sieradensets, of op de hoofdpagina onder aanbiedingen.

Winkelwagen

Geen producten

Gratis verzending! Verzending
0,00 € BTW
0,00 € Totaal

Prijzen zijn incl. btw

Afrekenen

Aanbiedingen

FAQ - Frequently asked questions.

Ik heb een bestelling gedaan met een gast-account maar wil graag een klanten-account hebben, hoe kan ik dit doen?

Dit kunt u zelf omzetten in het menu zodra u op uw gast-account bent ingelogd, als u het niet kunt vinden kunt u het aan ons vragen en doen wij het voor u.

Ik heb een bestelling geplaatst zonder account aan te maken, hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Dit kunt u volgen via: https://www.jewel-d.nl/guest-tracking met uw referentienummer en e-mailadres.

Wat gebeurt er met de gegevens die ik invoer?

Wij doen niks met deze gegevens, behalve de gegevens gebruiken om de producten te versturen en eventueel mails.

Ik heb geen bestellingsbevestiging gekregen, wat nu?

Het gebeurt wel eens dat onze mailts niet de spam-filter doorkomen, hierdoor moet u als u de mail niet heeft ontvangen ook even kijken in uw spam-box.

Wij versturen ALTIJD een mail bij:

- Aanmaken (gast-)account

- Betaling

- Verzending.

Wanneer wordt mijn verzending opgestuurd?

Vaak wordt het de bestelling de volgende dag op de brievenbus gedaan na betaling. 
Zodra wij het verzonden hebben krijgt u hier een e-mail van.

Hoe worden de piercings verpakt?

Piercings worden altijd in een zip-lock zakje in de envelop verstuurd, op deze manier kan je het zelf ook schoon bewaren. 

Waarom zit er geen factuur bij mijn bezorging?

Om de kosten zo laag mogelijk te houden, en het gewicht van het pakketje, sturen wij geen facturen mee met de post. De facturen worden meegestuurd in de bestellingsmailtjes, indien deze niet ontvangen is of je bent de mail kwijt geraakt kan je ons een berichtje sturen en mailen wij deze zo snel mogelijk naar je toe.

Ik ben de bankoverschrijving gegevens kwijtgeraakt, wat nu?

U kunt de volgende betaalgegevens gebruiken:

Naam: Jewel-D
Rekeningnummer: NL14 KNAB 0256 8426 55
Vergeet niet om uw bestelling referentie in het onderwerpveld van uw bankoverschrijving te plaatsen.

Wat betekenen de verschillende statussen betreffende mijn bestelling?

  • Wachten op bankoverschrijving: U heeft als betaalmethode bankoverschrijving gekozen, maar wij hebben de betaling nog niet ontvangen.
  • Betaling geaccepteerd: De iDeal betaling is geslaagd of de bankoverschrijving is voltooid.
  • Geannuleerd: De bestelling is geannuleerd.
  • Bezig met voorbereiden: Wij hebben de betaling ontvangen en zijn bezig met inpakken, of hebben al ingepakt. De bestelling is nog niet verzonden.
  • Klaar voor verzending: Alles is ingepakt, maar nog niet afgeleverd bij het postkantoor.
  • Verzonden: Wij hebben de bestelling afgeleverd bij het postkantoor.
  • Terugbetaling: Het bedrag is terug betaald.

Waar kan ik een review achterlaten of bekijken?

Dat kan op Reviewspot

Ik heb een andere vraag..

Je kan een e-mail sturen naar info@jewel-d.nl, via het formulier bij contacteer ons of een bericht sturen op Facebook.